Od 19 sierpnia 2024 r. (poniedziałek) do odwołania – z uwagi na remont –
w Inspektoracie Kraków-Podgórze przy ul. Zakopiańskiej 62 niedostępna będzie bezpośrednia obsługa klientów.
Obsługa klientów Inspektoratu będzie się odbywać w Inspektoracie Kraków-Łagiewniki przy ul. Zakopiańskiej 33.
Pozostałe placówki ZUS z bezpośrednią obsługą klientów to:
- Oddział w Krakowie przy ul. Pędzichów 27,
- Inspektorat Kraków-Krowodrza przy ul. Świętokrzyskiej 12,
- Inspektorat Kraków-Nowa Huta przy os. Teatralnym 8,
- Biuro Terenowe w Myślenicach przy ul. Drogowców 6,
- Biuro Terenowe w Miechowie przy ul. Podzamcze 14,
- Biuro Terenowe w Proszowicach przy ul. Reja 3.
Zachęcamy także do załatwiania spraw w ZUS bez wychodzenia z domu:
- podczas e-wizyty,
- za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS –zus.pl/pue,
- telefonicznie za pośrednictwem Centrum Kontaktu Klientów ZUS – pod numerem: 22 560 16 00, w dni robocze (pn.–pt.) w godzinach
7:00–18:00.
Za wszelkie niedogodności przepraszamy.
Anna Szaniawska
regionalny rzecznik ZUS
w województwie małopolskim