Quantcast
środa, 15 stycznia, 2025

O NAS  |  REKLAMA  |  KONTAKT

Strona głównaAktualnościZUS. Zmiana w obsłudze klientów w Inspektoracie Kraków-Podgórze

ZUS. Zmiana w obsłudze klientów w Inspektoracie Kraków-Podgórze

Od 19 sierpnia 2024 r. (poniedziałek) do odwołania – z uwagi na remont –
w  Inspektoracie Kraków-Podgórze przy ul. Zakopiańskiej 62 niedostępna będzie bezpośrednia obsługa klientów.


Obsługa klientów Inspektoratu będzie się odbywać w Inspektoracie Kraków-Łagiewniki przy ul. Zakopiańskiej 33.

Pozostałe placówki ZUS z bezpośrednią obsługą klientów to:

  • Oddział w Krakowie przy ul. Pędzichów 27,
  • Inspektorat Kraków-Krowodrza przy ul. Świętokrzyskiej 12,
  • Inspektorat Kraków-Nowa Huta przy os. Teatralnym 8,
  • Biuro Terenowe w Myślenicach przy ul. Drogowców 6,
  • Biuro Terenowe w Miechowie przy ul. Podzamcze 14,
  • Biuro Terenowe w Proszowicach przy ul. Reja 3.

Zachęcamy także do załatwiania spraw w ZUS bez wychodzenia z domu:

  • podczas e-wizyty,
  • za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS –zus.pl/pue,
  • telefonicznie za pośrednictwem Centrum Kontaktu Klientów ZUS – pod numerem: 22 560 16 00, w dni robocze (pn.–pt.) w godzinach
    7:00–18:00.

Za wszelkie niedogodności przepraszamy.

Anna Szaniawska
regionalny rzecznik ZUS
w województwie małopolskim

spot_img

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Z Krakowa

Okolice

Na sygnale