Quantcast
czwartek, 5 grudnia, 2024

O NAS  |  REKLAMA  |  KONTAKT

Strona głównaAktualnościMR.DIY otworzył pierwszy sklep w Krakowie

MR.DIY otworzył pierwszy sklep w Krakowie

Popularny malezyjski dyskont z artykułami dla domu i do majsterkowania oficjalnie otworzył 30 listopada w Galerii Bronowice swój pierwszy sklep w Krakowie. W wydarzeniu wzięli udział Qczaj i Michał „MajKel” Kalcowski. Nie zabrakło też konkursów z nagrodami, warsztatów dla najmłodszych czy malowania buziek.


Pierwszy sklep sieci MR.DIY w Krakowie zajmuje powierzchnię 486 m². Klienci znajdą tu szeroką gamę produktów z 10 kategorii – od niezbędnych w każdym mieszkaniu artykułów gospodarstwa domowego, przez narzędzia do majsterkowania i akcesoria samochodowe, po produkty dla zwierząt, artykuły dekoracyjne, akcesoria papiernicze, a także zabawki – wszystkie w konkurencyjnych cenach. Sklep w Galerii Bronowice będzie standardowo otwarty od poniedziałku do soboty w godzinach 9.00 – 21.00, a w niedziele handlowe od 10.00 do 21.00.

„Małopolska to dla nas kolejny ważny punkt na mapie rozwoju marki MR.DIY w kraju i wybór tej lokalizacji nie jest przypadkowy. Kraków to wspaniałe, dynamiczne miasto, o dużym potencjale handlowym, natomiast Galeria Bronowice jest prężnie działającym centrum przyciągającym wielu klientów, na potrzeby których doskonale odpowiada nasza oferta”–mówi Magdalena Nazarewicz, dyrektor ds. rozwoju biznesu w spółce MR.DIY POLAND.

Sieć handlowa MR.DIY rozpoczęła swoją działalność w 2005 roku od tradycyjnego sklepu z narzędziami. Dziś posiada ponad 4000 sklepów na świecie i jest obecna w Malezji, Tajlandii, Brunei, Indonezji, Singapurze, Filipinach, Wietnamie, Kambodży, Indiach i Bangladeszu, a także w Turcji i Hiszpanii. Polska jest 13. krajem w globalnej sieci MR.DIY i trzecim w Europie.

Marka MR.DIY klientom w Polsce oferuje szeroką gamę produktów w dziesięciu kategoriach, w tym artykuły sezonowe, dostosowane do lokalnych preferencji i oczekiwań. Sklepy będą działać zarówno w galeriach, jak i parkach handlowych, a ich jasny, przytulny, inspirowany stylem skandynawskim wystrój, utrzymany w kolorach natury, zapewni komfortowe warunki zakupów. Obietnica marki to „Zawsze Niskie Ceny” oraz oferowanie artykułów codziennego użytku w dogodnych lokalizacjach.

inf. prasowa

spot_img

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Z Krakowa

Okolice

Na sygnale